shubba shubba !!

greta här som skriver !!
måste bara berätta en sjuk dum greej....
i måndags va jag i tid till skolan :) i tisdags va jag sjuk och igår försov jag mig haha
och igår bad jag pappa väcka mig innan han åker til jobbet så han väckte mig typ halv 6 så jag kunde ligga och dra mig tills kl va 6 .. och de gjorde han :) sen kände jag att jag hade lite brått ner till bussen jajg har 1km att gå :O så när jag va vid busskuren så kom ja på att jag glömt min reflexväst så trodde inte bussen skulle se mig eftersom de var kolsvart.. men de gjorde den som tur va :) men så va busschauffören helt :S han bara:

.....................................................................................................................................................................

chaufför- du ska ha refäxväst när du står ute så här på vägen i mörkret så man ser dig.

jag- jaa men jag har alltid den på mig men glömde den idag.. jag hade så bråttom

chaufför- sån glömmer man inte när de e mörkt ute..

jag- joo de gör man !

.....................................................................................................................................................................

de var som maggda sa til mig när jag snackade med henne hon tyckte jag skulle sagt

- vaddå de finns fan ingen lag att man ska hade på sig ?

haha tyckte de var rätt bra xD
men sen kom jag till skolan och väntade på att maggda skulle komma :)
sen när hon kom så gick jag och frågade min klass när vi började... joo då får man veta att man har SOVMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!
åhh va sur jag blev !!!! då hade jag inte behövt gå upp kl 6 idag :O
såå himla irriterande :O
men men så nu sitter man och tråkar på biblioteker :)  och väntar på att maggda ska sluta sin lektion eftersom vi inte går i samma klass


men ha de bra !!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0