shubba shubba !!

shubba shubba !

just nu sitter jag och maggda i skolan :) jag har rast till 20 i 12 :O känns jävligt surt att sitta vänta så länge för en enda lektion till :S sen slutar jag :D
jag sitter med maggda i ett grupprum hon matte ^^
hon frågade sin lärare om jag kunde få sitta med ..hon såg jätte tveksam ut men som sagt hon vågade inte säga emot maggda ! HAHA

..........................................................................................................................................................................
HELGEN:

FREDAG: ikväll ska vi kolla på våra bröder dom har A-lagsmatch (innebandy)
så de ska bli riktigt skoj !:D
så vi ska dit och heja !! vi är ju då som sagt deras hejarklack:D
jag maggda och ullåås är dom ända som hörs då va ;)
sen på kvällen vet vi inte riktigt vad som händer ! tänkte hitta på något bus och göra ett videoinlägg ;)

LÖRDAG: i morgon ska vi jobba på isaberg som liftvakt ! vi jobbar av säsongskort så vi kan åka hur mkt vi vill !:D
sen på kvällen blir de kanske att ta någon kall öl och umgås med vännerna ;)

SÖNDAG: söndag vet vi inte :D vi får ta de som de kommer :) maggda kanske ska klippa mig ;) om jag våågar :D men maggade är en jävla bra frisör!!!:D

vad ska ni hitta på till helgen ?:D
....................................................................................................................................................................

har ni några förslag om nått bus ni vill att vi ska göra och lägga ut videoinlägg  så kom gärna med förslag ;)!! ha de bra :D

sen

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

följ mig gärna på bloglovin<3

2011-05-25 @ 20:22:51
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Erik

Jävlar en sån bra blogg :) Den ska jag helt klart följa ;)

2011-09-28 @ 16:32:58
URL: http://www.love-test.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0