SHUUBBA SHUUBBA !!


Shubba på er Maggda här ! :) hihi !
Det har inte varit en så bra skolstart för mig :( jag har varit sjuk nu i några dagar !
Får dricka kan jang för att bli frisk det ska tydligen hjälpa mot förkyldning Men det smakar ju fan bläähä .. 
Så har jag ju oxå rykt på öroninflammation "/ Så har ju haft smärta så det räker nu !! :@ Det går verkligen inte sova på  nätterna fast det bästa är ju att man är pigg på kvällen sen :D  Men jag få käka en jävla massa ipren :S Och det tycker jag är väldigt vidrigt ! :S hatar o stoppa i mig en massa tabletter !:S ....

Så jag har varit soffliggades i några dagar nu !  Jag har ju varit sjuk nu i några veckor nu , som det känns  nu så är det på väg att bli bättre :D :) HAHA ! längtar tills jag blir frisk ! :) så jag kan ut o leka i  snön igen :) !! 
Då är det två dagar kvar tills Greta kommer tillbaka till oss är i byn !:)  Så på  fredag blir det att glo på  match! :)  Sen på  kväällen hoppas jag det händer ngt riktigt roligt  ! :)  Hoppas då på att det blir mer kort o kanske något nytt video inlägg :)

Men Vi hörs puss&kram Sötisar !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0